Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Krakově jsem už byl, takže Vaše fotky mě od další návštěvy neodradí, ale ... zlepšila jste se, jen tak dál.

0 1
možnosti
Foto

Krakov je nádherné město, má úžasný kolorit! Díky za pěkný fotoblog, líbí se mi taky jeho obrazová rozmanitost.

Nemohu vynechat tabulku s nápisem Pijalnia wódki i piwa. :-)8-o:-) To pobaví...

2 0
možnosti
Foto

R^

Děkuju za půvabnou připomínku!

Ba i v některých z těch náleven jsem se snad kdysi v hlubinách minulého století mihnul. Akorát je nepoznám, onoť mne tam tehdy Polskie Towarzystwo Fotograficzne bohapustě ožralo...

1 0
možnosti
Foto

hezký Krakov...mimo jiné mě potěšilo, že mají v Krakowě pivnice.:-)

2 0
možnosti

Moc hezké místo R^

0 0
možnosti

Vykradli nám tam auto, rozbili boční okno a ukradli plavky a ručník!

Historické centrum je hezké,  ale nedaleké solné doly ve Vieliczce jsou mnohem zajímavější. Doporučuju jejich návštěvu.

0 1
možnosti
Foto

Smutné, ale to se může stát téměř kdekoliv...

Wieliczka rozhodně stojí za návštěvu, v tom bychom se shodli :)

1 0
možnosti

A69l67e11n85a 50O43u37z67k23á

4. 11. 2013 13:22

Moooc hezké, opravdu povedené... nejvíc se mě dotkla lampa s věží kostela.... ale všechny jsou moc hezké :)R^R^R^

1 0
možnosti

Kraków V:-)

Doufám, že těch fotek máte více.R^

1 0
možnosti
Foto

Mám, ale na blog už nic přidávat nebudu ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1408x
Abyste neupadli v zapomnění, jakmile zemřete, buď napiště něco, co bude stát za přečtení, nebo dělejte věci, o kterých bude stát za to napsat.
(Benjamin Franklin)

Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.
(Mark Twain)